برای استفاده از خدمات “ایران بورس آنلاین” میبایست حساب شما در فهرست مشتریان ایران بورس آنلاین باشد، برای این منظور ابتدا وارد کابینه شخصی خود شوید. اگر نمی دانید کابینه شخصی چیست، اینجا را کلیک کنید. اگر پسورد آن را در اختیار ندارید یا نمی توانید به آن وارد شوید، اینجا را کلیک کنید.

 

بعد از اینکه وارد کابینه شخصی خود شدید، از بخش “پیام های شخصی ” کابینه خودتان، مشابه تصویر زیر، یک ایمیل به فیبوگروپ به این شکل ارسال کنید ” لطفا حساب من را به لیست مشتریان “ایران بورس آنلاین” منتقل نمایید “. این انتقال پس از چند ساعت صورت میگیرد و از آن پس می‌توانید از خدمات واریز و برداشت ما استفاده نمایید.
بخش “پیام های شخصی” در کابینه شخصی قسمت بالای صفحه، سمت چپ در زیر دکمه خروج تحت عنوان “پیام های شخصی” قرار دارد. همچنین می‌توانید روی عکس پاکت نامه بالای صفحه کلیک کنید.

برای استفاده از خدمات “ایران‌ بورس‌ آنلاین” باید حساب شما در فهرست مشتریان ما قرار داشته باشد.

لطفا پس از انجام انتقال، تایید فیبوگروپ را به ما از طریق ارسال ایمیل به آدرس info@iranbourseonline.com اطلاع دهید تا بخش پشتیبانی “ایران بورس آنلاین” متوجه این انتقال شده و اقدامات لازم را برای ارسال راهنمای شارژ حساب و …، برای شما انجام دهد. لطفا شماره لاگین حساب خود در فیبوگروپ را نیز در متن ایمیل قید کنید.


بیشتر بدانید: خدمات واریز و برداشت ریالی ایران بورس آنلاین دقیقا به چه شیوه ای ارائه می شود؟

 


سوالات مرتبط