سوالات متداول درباره

واریز و برداشت ریالی

اگر شما در سه بروکر فیبو گروپ، آلپاری و ویندزور حساب دارید و قصد دارید با معامله در حساب واقعی از این بازار کسب درآمد کنید؛ نیاز دارید که پول خودتان که به صورت ریالی و در حساب بانکی شماست را به حساب خود نزد بروکر منتقل کنید. واریز و برداشت ریالی از طریق ایران بورس آنلاین، راحت‌ترین و به صرفه‌ترین راه برای طی این مسیر مالی است.
ایران بورس آنلاین دارای سابقه طولانی ارائه خدمات متنوع، حدود بیست سال، در این بازار است و خوشنامی خود را در همه این سالها با خدماتی حرفه‌‌ای و ویژه حفظ کرده است. در کنار خدمات متعدد دیگر که مورد نیاز معامله گران این بازار است امکان شارژ و برداشت ریالی را هم برای مشتریان فراهم کرده است. خدمات مالی ما علاوه بر آسانی و مطمئن بودن، شامل هیچ کمیسیون یا هزینه پنهانی نمی‌شود و شما تنها با یک واریز ریالی از حساب بانکی خود به حساب اعلامی ما، بر اساس نرخ رقابتی و ویژه ما می‌توانید حساب خود را شارژ کنید یا از حساب خود برداشت کنید.
نرخ طلایی، خدمات ویژه‌‌ای است که برای بروکر فیبوگروپ ارائه می شود و شما به عنوان یک مشتری، فارغ از میزان مبلغ واریزی، می توانید از آن استفاده کنید.


نرخ های طلایی چیست و چه مزیت هایی دارد؟‎ در فیبوگروپ حساب دارم، چگونه حسابم را شارژ کنم؟ در ویندزور حساب دارم، چگونه حساب ویندزور را شارژ کنم؟ در آلپاری حساب دارم، چگونه حساب آلپاری را شارژ کنم؟ واریز و برداشت ریالی در بروکر فیبوگروپ، راهنـما واریز و برداشت ریالی در بروکر ویندزور واریز و برداشت ریالی در بروکر آلپاری نرخ شارژ و برداشت روزانه چگونه محاسبه می شود و آیا کارمزدی به آن تعلق می گیرد؟ چه کسانی می توانند از خدمات واریز و برداشت ریالی استفاده کنند؟ برای استعلام نرخ شارژ و برداشت چه روش هایی وجود دارد؟ حداقل مبلغ واریزی جهت شارژ و برداشت از حساب چقدر است؟ در وارد کردن اطلاعات در فرم واریز یا برداشت وجه اشتباه کرده ام چگونه آن را تصحیح کنم؟ آیا می توانم حساب سی تریدر خود را از طریق شما شارژ کنم؟ چرا فیبو گروپ از من ارائه مدرک تایید آدرس می خواهد؟ بعد از واریز وجه، چقدر طول می کشد تا حسابم شارژ شود؟ وجه را واریز کردم و فرم را هم تکمیل کردم، چگونه مطمئن شوم که به دست شما رسیده است؟ من مراحل برداشت از حساب را انجام داده ام اما وجه مورد نظر از حساب معاملاتی من کسر نشده است. چه کار کنم؟ چرا صفحه برداشت از حساب در قسمت انتقال داخلی، گزینه دریافت کد یکبار مصرف پیامکی فعال نیست؟ در هنگام برداشت وجه یا انتقال داخلی، برای من پیامک کد تایید نمی آید، چه کار کنم؟ میزان مجاز برداشت از حساب معاملاتی چقدر است؟